Paikkamakuuta: Hyvin pysyy. tarvii vielä joka maahan menosta (ko. liikkeessä) nami palkan, muuten alkaa kranttuilee maahan menon kanssa. Selkeesti tylsä liike Ruutista. Malttaa kuitenkin maata hyvin ja suhteellisen rauhallisena. Ei vingu tms. Olen välillä pitänyt lelua takana, että mielekkyys säylyy ko. liikkeessä ja välillä tylsää ruokaa =D Olen kuitenkin noihin hurjan tyytyväinen. pitäisi varmaan kohta puoliin siirtyä systemaattisesti ulos reenaamaan tuota.

Seuraamiset: ovat sujuneet todella hyvin. huomautus (jonka muutamama päivä sitten annoin) kantaa vielä tännekkin asti. Huomautus ei ollut todellakaan kova. Lähinnä sellainen "älähän nyt" tyyliin. Tai sitten sillä vaan on loksahtanut joku pala paikalleen. Käveleminen on ollut todella helppoa, seuraaminen kuitenkin ihan tiivistä ja tarkkaa hyvällä kontaktilla varustettu. Olen ottanut nyt käännöksiä vasempaan (missä on ne mun päättämät oikealle  käännös harjoitukset =0) ja liikkeestä pysähtymisiä, josta heti palkka. Kovin olen nyt tuohon seuraamiseen tyytyväinen, vaikka hiomista siinä vielä tietenkin on. Esim. joissakin käännöksissä liioiteltu takapään käyttö johon en juuri nyt puutu vaan jopa välillä palkkailen siitä tarkoituksella. Katsotaan sitä sitten myöhemmin.

Temppuja: ollaan myös otettu joka päivä. Jotain uutta sille rintamalle pitäisi keksiä. Vanhojenkin kertaaminen on Ruutista todella kivaa (käyvät myös palkasta =0). Kosketus alustan opettelua kaiketi pitäisi alkaa työstää, en vain ole saanut aikaiseksi, mutta josko siinä olisi mun seuraava projekti.